מערכת ניהול משימות

CRM

Zebra

תיעוד שיחות ופגישות

דף הבית >> ניהול לידים >> תיעוד שיחות ופגישות

תיעוד מלא ונכון של השיחות מול הלקוח

הבסיס לכל מערכת CRM הוא תיעוד הפעילות שבוצעה מול הלקוח, על זה אין מה להרחיב, מצד שני, לא בכל מערכת CRM תיעוד הפעילות נעשה בצורה זהה.
אנו בזברה CRM מאמינים כי תיעוד מלא ונכון של השיחות מול הלקוח הוא המפתח לניהול לטיפוח הקשרים עם הלקוחות, מצד שני, כמעט בכל חברה שפגשנו, נתקלנו בחששות הנוגעות להטמעת המערכת בקרב העובדים. אין כמעט אחד שעסק בניהול עובדים ולא חווה על בשרו את הקושי בהטמעת מערכות CRM בקרב עובדים והמאמץ הקבוע הנדרש לגרום להם לתעד בצורה מלאה את הפעילות שלהם מול הלקוח.

על כן, כמו מערכת הזברה CRM כולה, בנינו מודול תיעוד שיחות, מזמין, פשוט ומהיר, המעודד את המשתמש לתעד את השיחה שביצע מול הלקוח. המודול ממוקם במרכז מסך כרטיס הלקוח, עם פרטי השיחה/שיחות האחרונות שבוצעו מול הלקוח. פתיחת מסך התיעוד נעשה בקליק מהיר אחד, זמן השיחה ושם המתעד מוזנים באופן אוטומטי בכדי לחסוך עבודת הקלדה מיותרת במהלך השיחה, וכפתור שמור שיחה מגיב בצורה מיידית המאפשרת למשתמש להמשיך ללקוח הבא באופן רציף ללא עיכובים מיותרים.
לאורך הדרך, נוכחנו לגלות, כי ממשק תיעוד השיחות שבנינו משרת את אינטרס המנהלים והעובדים הזוטרים כאחד. באופן מפתיע, גילינו שגם עובדים זוטרים, שעזבו את מקום עבודתם בו עבדו על מערכת הזברה CRM, הזמינו מערכת זברה CRM גם למקום עבודתם החדש.

בואו נדבר

דילוג לתוכן