מערכת ניהול משימות

CRM

Zebra

תהליכים וסטטוסים

דף הבית >> ניהול לידים >> תהליכים וסטטוסים

כיצד מתבצע ניהול תהליכים ודוחות?

ניהול תהליכי מכירה הוא תורה בפני עצמה, תהליך מכירה נכון יכול לשפר את אחוזי הסגירה באופן ניכר, אבל את זה כל מנהל מכירות ממוצע יודע. לעומת זאת, מה שרק מנהלי מכירות טובים יודעים, הוא שאין תהליך מכירה נכון שמתאים לכולם, אפילו אם מדובר על מוצרים דומים. וגם תהליך מכירה שמוכיח את עצמו היום, סביר כי במהלך הזמן יהפוך ללא רלוונטי וידרוש התאמות בהתאם לשינויים בשוק.
מתוך כך, חשוב היה לנו כי הכלים התומכים בתהליך המכירה יהיו דינאמיים ככל האפשר ויאפשרו למנהלי המכירות גמישות רבה ככל האפשר בהתאמת תהליך המכירה לצרכים שלהם ולשינויים בשוק בו הם פועלים.

עבור כל ליד שנקלט או נפתח במערכת, תוכלו לנהל סטאטוסי טיפול בהגדרה עצמית ובהתאמה מלאה לתהליכי העבודה הרצויים והנהוגים אצלכם כיום. בשונה ממערכות CRM אחרות, מערכת הזברה מאפשרת לכם להתאים את סטאטוסי הטיפול בליד אליכם ואינה מאלצת אתכם לשנות נהלי עבודה בהתאם למבנה המערכת. כמו כן, המערכת מאפשרת ניהול מספר תהליכים במקביל עבור כל ליד כך שתוכלו לעקוב אחר מצב הליד בתהליכי מכירה של מוצרים שונים או בתהליכי עבודה מקבילים מול גורמים שונים בכרטיס ליד אחד.
התהליכים במערכת הזברה מיוצגים ע"י "מיקודים" שאותם ניתן להגדיר באופן עצמאי. עבור כל מיקוד תוכלו לנהל סטאטוסים שונים, בצבעים שונים.
המיקודים מוצגים במודול מיקודים ייחודי, בראש כרטיס הליד, המאפשר תצוגה ברורה ומיידית של מצב הליד.

את מצב הלידים הכללי תוכלו להפיק במגוון דוחות ובמסכי ניהול שיאפשרו לכם, בין השאר, לצפות בכל הלקוחות בסטאטוס מסויים, שעודכנו לסטאטוס זה בתאריכים מסויימים ע"י עובד או עובדים מסויים. תוכלו בנוסף גם להציג בצורה גרפית את פילוח הלקוחות לפי מיקודים ולפי סטאטוסים.
כמו כן, מחולל הדוחות במערכת מאפשר, בין השאר, חיתוכים מורכבים המאפשרים שילוב של סטאטוס, תאריך עדכון ומאפיינים אחרים מתוך כרטיסי הלידים.

 

בואו נדבר

דילוג לתוכן