Crm
Zebra

קליטת לידים מדפי נחיתה

דף הבית >> ניהול לידים >> קליטת לידים מדפי נחיתה

כיצד עובדת מערכת CRM לקליטת לידים מדפי נחיתה?

שיווק באינטרנט והרשמות מדפי נחיתה תופסים כיום נתח משמעותי ועיקרי בעולם השיווק, אם מדובר בהפעלת קמפיין באנרים, בפרסום בגוגל אדס או באפילייטס. מעבר לאפקטיביות הגבוהה של הלידים המגיעים דרך גוגל והאינטרנט בכלל, השליטה בתקציב השיווק והפרסום הרבה יותר טובה כאשר הינכם יכולים לבחון עלות ממוצעת של כל מבקר באתר, נרשם או מתעניין.

 

אנו בזברה CRM מבינים את חשיבות ערוץ השיווק באינטרנט ופיתחנו עבורכם כלים המאפשרים קליטה אוטומטית של לידים מדפי נחיתה, כולל זיהוי מאוד ממוקד של אפיק הפרסום שדרכו הגיע הלקוח, החל מדף הנחיתה ממנו הגיע, שם הקמפיין וכלה במילת החיפוש שדרכה הגיע הלקוח לעמוד הנחיתה.
שילוב של נתונים אלו במערכת הזברה CRM מאפשר ניתוח ובקרה מלאים של הקמפיינים מקצה לקצה, ניתוח אפקטיביות הקמפיינים עד לרמה בה ניתן לבדוק איכות הלידים ע"פ תוצאות איכות הגבייה שלהם.

ממשק המערכת לטפסי אינטרנט מבוסס על קליטת קבצי XML מהאתר ע"י שליחת בפעולת POST סטנדרטית. קליטת הלידים מוגנת באמצעות שם משתמש וסיסמה הנקבעים ע"י מנהל המערכת בממשק הניהול ומאפשרת קליטת שדות שונים בהגדרה אישית. החל מפרטים כלליים שממלא טופס ההרשמה מזין כגון שם, טלפון וכתובת מייל, דרך שדות ייחודיים שנוצרו ע"י מנהל המערכת ועד למידע תפעולי כגון שם הקמפיין, מקור הגעה, עובד אחראי וכו'.
במסגרת קליטת הלידים, המערכת מאפשרת גם יצירת מטלה לעובדים לטיפול בליד, עדכון סטאטוס ואף שליחת מייל לנמענים מוגדרים על כל ליד שנקלט במערכת.

בנוסף לקליטת לידים חדשים, ממשק הAPI של המערכת לטפסים אינטרנטיים מאפשר גם עדכון כרטיסים קיימים ע"פ אמצעי זיהוי שונים.

בואו נדבר

דילוג לתוכן