Crm
Zebra

מערכת CRM מבוססת אינטרנט: כל היתרונות

כיום, חברות קטנות כגדולות בכל רחבי העולם בוחרות להתנהל בעזרת מערכות CRM מבוססות אינטרנט. תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבוססת אינטרנט הינה שימושית, נוחה ובעלת ערך לחברות מכל הסוגים. תוכנת CRM מבוססת רשת לא דורשת מומחים מתחום המחשבים שיפעילו ויתחזקו אותה – היא נפתחת ומתחילה לרוץ תוך שניות. כלים שונים לניהול קשרי לקוחות המבוססים על האינטרנט משפרים לא רק את היעילות הכללית של החברה, אלא גם את התקשורת שלה – בתוך עצמה ועם הלקוחות.

הבה נבחן את היתרונות של המערכת

מערכת CRM מבוססת אינטרנט מספקת לכם גישה למידע, לטפסים ולמסמכים מכל מחשב (נייד או נייח), טלפון חכם או אייפד. אין צורך להתקין את התוכנה – ניתן לפתוח אותה מכל מכשיר המחובר לאינטרנט. העובדים שלכם יכולים לפעול כעת לא רק כשהם במשרד, אלא גם מהבית, מהמלון או משדה התעופה.

תוכנת ניהול קשרי לקוחות מבוססת אינטרנט מקלה על שיתוף הפעולה. שיתוף פעולה הינו חלק מהותי בניהול כל עסק. אם אתם צריכים לחלוק מידע חשוב עם שותפים בחברות אחרות או בשלוחות אחרות של העסק, להעביר משימות לצוותי חוץ או לתקשר עם ספקים ברחבי הארץ, אתם זקוקים לפלטפורמה אמינה לשם כך. תוכנת קשרי לקוחות מבוססת רשת עוזרת לכם לרכז את כל המידע במקום אחד, כך שלכולם יש גישה תמידית לכל דבר שהם זקוקים לו, והם רואים שינויים והתפתחויות בזמן אמת.
תוכנת CRM באינטרנט יכולה למשל לשלוח באופן אוטומטי אי-מייל לעובדים, המפרט משימות חדשות או סיכום יומי או שעתי. כך הצוות יכול לעבוד בצורה יעילה יותר. מערכת CRM אינטרנטית מאפשרת לכם לעבוד על פרוייקטים בשיתוף פעולה, לנהל תקשורת שוטפת ולפתור בעיות גם אם המשרד הראשי יושב בתל אביב והעובד נמצא בביתו בנהריה, או בכנס מומחים בקנדה.

תוכנה לניהול קשרי לקוחות מבוססת רשת מעלה את הפרודוקטיביות של החברה. כאשר כולם עובדים ביחד, יעילות העבודה גדלה. חיבור לתוכנת CRM אינטרנטית חוסך למנהל הפרוייקט זמן רב על פעילות שגרתית כגון עדכון תוכניות, איסוף דו"חות וחלוקת משימות. מנהל הפרוייקט יכול לראות בכל רגע נתון מי אחראי על כל משימה, לעקוב אחר שינויים ולהעריך את התקדמות הפרוייקט. כל חבר בצוות יודע בדיוק מה עליו לעשות, ובאיזה שלב בתהליך הוא. מערכת קשרי לקוחות מבוססת רשת נותנת לכם, ולעובדים שלכם שליטה מלאה, המאפשרת למשימות להעשות מהר יותר.

תוכנת קשרי לקוחות באינטרנט מתעדכנת באופן אוטומטי. כאשר אתם משתמשים בתוכנת CRM און-ליין, אתם תמיד משתמשים בגרסא העדכנית ביותר שלה. כל עדכוני התוכנה נעשים באופן אוטומטי, מה שחוסך לכם זמן וכסף, ומייתר את השימוש באנשי מחשבים מקצועיים אשר יערכו עבורכם את העדכון.

תוכנת CRM און-ליין היא קלה לשימוש. כאשר אתם משתמשים בתוכנת קשר לקוחות פשוטה וידידותית, אתם חוסכים זמן וכסף על הכשרת העובדים שלכם. גם עובדים לא מנוסים, או כאלה שאין להם גישה טובה למחשבים בדרך כלל, יוכלו ללמוד את התוכנה מהר מאוד ולהתחיל להשתמש בה כראוי תוך כמה ימים. לנוחותכם, תוכלו להעזר בנו בכל שלב של הדרך, כדי להבין את הדרכים הטובות ביותר לשימוש בתוכנה.

 

רוצים לשמוע כיצד התוכנה שלנו תספק לכם את כל היתרונות הללו? צרו איתנו קשר עוד היום!

בואו נדבר

דילוג לתוכן