Crm
Zebra

מדוע CRM הוא כלי עבודה חשוב בידי מקדם האתרים?

מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) היא כיום בגדר חובה לכל עסק אשר עובד מול מספר גדול של לקוחות/ אם בעבר היה מדובר במערכת פשוטה יחסית שמאפשרת לשמור מידע אודות הלקוחות השונים, כיום חלק גדול ממערכות ה-CRM עברו לענן – הן מסוגלות לעקוב אחרי לקוחות פוטנציאלים שיצרו קשר דרך דפי נחיתה ולקלוט את הפרטים אודותיהם באופן אוטומטי. כך מנהל הפרויקטים או תיקי הלקוחות בחברה לא צריך לבזבז זמן יקר על מנת לקלוט אותם שנית מן הלקוח עצמו.

מדוע חברות קידום אתרים יכולות להרוויח אפילו יותר ממערכת CRM מוצלחת?

כאשר מדובר על חברות לקידום אתרים ואפילו מקדמי אתרים עצמאיים, למערכת CRM כגון zebracrm יש חשיבות גדולה אפילו יותר. לכל לקוח יש מספר גדול יחסית של מסמכים כגון מסמך אפיון אתר, רשימת מילות מפתח, רשימת יעדים, פרטי גישה לאתרי לווין או נכסים אינטרנטיים אחרים שנבנו לצורך הקידום וכו'. היכולת לגשת אל כל אחד מן המסמכים האלו בצורה מסודרת בכל מקום ובכל שעה מאפשרת לעבוד גם מהבית או אפילו בדרך הביתה – מהטאבלט או הסמארטפון.

כמו כן, כאשר לקוח מתקשר ואבדו לו פרטי גישה מסוימים, אפשר לשלוף אותם בקלות יתרה, מבלי להתחיל לנבור בהודעות דואר אלקטרוני מלפני שלושה חודשים…

ניהול מטלות וקבלת לידים

מערכת ניהול לידים שמסוגלת להעניק גישה לספקים חיצוניים גם היא רלוונטית מאוד לחברות קידום – כאלה שנשענות לא מעט על שיתופי פעולה עם חברות קידום אחרות או אתרים חיצוניים המספקים להם לידים תמורות עמלות. ברגע שלשותף או האתר החיצוני יש גישה נפרדת למערכת, הוא אינו צריך להיות בקשר רציף לאורך כל יום העבודה על מנת למדוד את ביצועיו ולדעת כמה לידים סגר באותו היום.

בנוסף, למערכות CRM רבות יש גם מודול לניהול מטלות, ואין כמעט איש SEO שלא מכיר את התרחיש המוכר הבא: לאחר עדכון כלשהו של גוגל, חלות תזוזות רבות בבת אחת כמעט בכל האתרים שהוא אחראי עליהם, ועליו לחזור לכל הלקוחות שלו במטרה להסביר מה בדיוק קרה וכיצד הוא מתכוון לטפל במצב. באמצעות מודול המטלות קל יותר לקבוע סדר עדיפויות ולא לפספס שום לקוח חשוב או לחלק את המטלות השונות בין מספר עובדים.

לסיכום, למערכות CRM מודרניות בכלל ולמערכת מבית זברה בפרט ישנם יתרונות רבים בכל הקשור לזמינות המערכת, קטלוג מסמכים וחלוקת זמן נכונה. יתרונות אלו תורמים רבות לחברות קידום אשר צריכות להיות זמינות ללקוחותיהם והשותפים העסקיים שלהם בכל שעות היממה ולתת להם את המידע העדכני ביותר תוך מספר דקות.

***

 מובא לכם בחסות Start-SEO המתמחה בקידום שמניע עסקים

בואו נדבר

דילוג לתוכן