מהירות

ארגונים רבים המפעילים מערכות ניהול לקוחות שונות נתקלים לרוב בבעיית הטמעת נהלי תיעוד במערכת אצל העובדים. מערכת CRM, טובה ככל שתהיה, לא תספק את מלוא הפוטנציאל שבה כל עוד משתמשי המערכת לא יתעדו את פעילותם בה בצורה מלאה. בחינת הנושא בארגונים רבים מראה כי בעיית חוסר התיעוד במערכות CRM נובעת בעיקר מאיטיות המערכת וממשקי עבודה מורכבים. מערכת הזברה CRM תוכננה תוך מתן דגש מרכזי לנושא זה ומתוך הבנה כי מיצוי פוטנציאל המערכת תלוי לא רק במגוון הכלים אותה היא מספקת אלא גם בקלות ומהירות השימוש בה. מערכת הזברה CRM נבנתה על בסיס קוד PHP ייחודי שנכתב ע"י אייקום תוכנה תוך התייחסות מעמיקה לקצב טעינת מסכים ומהירות שליפה ועדכון נתונים מול מסד הנתונים. מהירות העבודה הייחודית של המערכת מעודד את משתמשי המערכת לתעד את כלל הפעילות המתבצעת מול הלקוחות וכך מאפשרת מיצוי מקסימלי של כלי הניהול השונים בה.

יציבות שרתים

עם התפתחות שוק שירותי התוכנה במחשוב ענן ושירותי האחסון הוירטואלי, יציבות השרתים המאחסנים את מערכות מחשוב הענן מקבלת חשיבות גבוהה. מתוך הבנת קריטיות אספקת השירות בצורה רציפה ותלות הלקוחות בנגישות המערכת, הותקנו שרתי מערכת הזברה CRM בחוות השרתים של ספקיות האינטרנט המובילות בארץ. שרתי המערכת מגובים באופן שוטף ומוגנים ע"י תוכנות אבטחת מידע מהמובילות בשוק על מנת לספק למשתמשי המערכת נגישות מלאה ורציפה.

מודולאריות

שוק מערכות ה CRM מספק כיום מגוון רחב של מערכות שונות, החל משירותי כרטסת לקוחות בסיסיים וכלה במערכות CRM לארגונים מורכבים של אלפי משתמשים. אחת השאלות הקשות העולות בבחירת מערכת להטמעה בחברה היא האם המערכת תוכל לספק את צרכי החברה המשתנים. האם מערכת הCRM אותה אני מטמיע היום תוכל לתת לי מענה מלא גם בעוד מספר שנים כשהפעילות העסקית תגדל ותשתנה? מערכת הזברה תוכננה לאפשר גמישות מקסימלית למנהלי המערכת בארגון המאפשרת ביצוע התאמות באופן עצמאי, ללא תלות במתכנת, בממשקי ניהול מערכת פשוטים ואינטואיטיביים. בכל זמן נתון, תוכל כמנהל מערכת להגדיר את מבנה כרטיסי הלקוחות, לעדכן את רשימות המערכת, להוסיף ולהסיר מודולים, לנהל את מבנה התפריטים במערכת ועוד. זאת על מנת לאפשר לך את מלוא חופש הפעולה בהרחבת הפעילות העסקית.

אינטואיטיביות

מערכות CRM רבות מספקות כלים רבים לניהול ויכולות טכנולוגיות מרשימות. במקרים רבים מערכות CRM אלו מותקנות ומוטמעות אך מהר מאוד יוצאות מכלל שימוש. סיבה עיקרית לכשלון הטמעת מערכות CRM בעסקים ובארגונים היא קושי בהטמעה ובחינוך העובדים להשתמש בה. מערכת הזברה CRM תוכננה תוך מתן דגש לעידוד המשתמשים לשימוש מלא במערכת. מסכי המערכת מרכזים עבור המשתמש בצורה נוחה תמונה מתומצתת של המידע הרלוונטי בכל נקודת זמן, בד בבד עם אפרות הרחבת מידע בקליק אחד.

תמיד מעודכן

עדכוני גרסה שוטפים מספקים למשתמשי המערכת כלים חדשים ויכולות חדשות באופן קבוע. כל הפיתוחים המבוצעים עבור משתמשים חדשים או שיפורים למשתמשים קיימים נכנסים לגרסת המערכת המרכזית והופכים לנגישים לכלל הלקוחות הפעילים במערכת. בצורה זו המערכת לומדת את צרכי המשתמשים תוך כדי תנועה ומספקת למשתמשיה שיפור ביכולות וכלים נוספים באופן רציף.

כתיבת תגובה

בואו נדבר

דילוג לתוכן