Crm
Zebra

Checklist לביצוע שיפורים בתוכנת הCRM שלך

מערכת ה-CRM היא אחת ממערכות המחשב המרכזיות ביותר בעסק שלך. לכן חשוב ביותר להמשיך לתחזק ולהשקיע בה גם לאחר שלב ההתקנה הראשוני. ביצוע שיפורים במערכת ה-CRM יכול להועיל רבות לעסק שלך בשנים הקרובות, לסייע לך לשפר את התהליכים העסקיים ואת שירות הלקוחות שלך, וכמובן להגדיל את ההחזר על ההשקעה בתוכנה.

הרשימה הבאה תסייע לך להשיג מטרות אלו.

Checklist לשיפורים בCRM

  • חשוב להתעדכן בכל התוספות, השינויים והשיפורים החדשים שנוספו למערכת ה-CRM בתקופה האחרונה. מכיוון שזברה CRM היא מערכת שעובדת בענן, אין צורך בביצוע התקנות בפועל כדי שיהיו בידיך את כל השיפורים האחרונים! עם זאת, הקפד להישאר מעודכן בכל השדרוגים האחרונים שבוצעו.
  • חשוב לבדוק ולהתקין גם תוספות ושינויים שקשורים למערכות ההפעלה של המחשבים שלך, לשרתי האינטרנט, לדפדפנים וליישומים אחרים הקשורים למערכת.
  • האם אתה משתמש בכל המודולים ובכל האפשרויות שמערכת ה-CRM מציעה לך? אולי יש אפשרויות ותכונות במערכת שאינך מכיר או מיישם? כדאי להתייעץ עם ספק המערכת ולוודא שאתה יודע כיצד להפיק מהמערכת את המרב. החשיבות לתהליכים העסקיים שלך יכולה להיות קריטית!
  • האם הצוות שלך מכיר את המערכת על בוריה? האם כולם הודרכו בשימוש במערכת? שיפור המיומנויות והידע של הצוות בשימוש ביישום יכול לסייע בגיוס יותר לקוחות, יותר מכירות, ויותר הזדמנויות עסקיות. השליטה של הצוות שלך במערכת משפיעה באופן ישיר על השירות שהם נותנים ללקוחות שלך, ומכאן גם על שביעות הרצון שלהם.
  • שוחח עם הצוות שלך על השימוש שלהם במערכת. האם הם מרוצים? האם יש פונקציות שכדאי לשפר? האם יש צווארי בקבוק שגורמים לבעיות? האם הם מרגישים שהם "שוחים במים" בקלות או שהם זקוקים להדרכות וסיוע? כך גם תוכל לדעת האם יש בעיות תשתיתיות שמשפיעות על השימוש במערכת, כגון זמני תגובה בעיתיים, ולהפעיל את אנשי ה-IT שיפתרו אותן.
  • שוחח עם כמה מלקוחות המפתח שלך ובקש מהם לחוות את דעתם על מערכת ה-CRM שלך כפי שהם רואים אותה מהצד שלהם. האם יש בעיות בתהליך ההזמנה, בשירות הלקוחות או בתקשורת עם העסק שנגרמו לדעתם בגלל המערכת? כך יתאפשר לך לעלות על דברים נוספים שיש לשפר בכל הנוגע לשימוש של הצוות שלך במערכת.
  • לפעמים דברים קטנים עושים הבדל גדול: גודל הפונט של המערכת, סידור השדות, אופן הצגת המידע בדו"חות. כדאי לבדוק האם יש צורך בביצוע שינויים קטנים אלו כדי לשפר את חוויית השימוש במערכת.
  • האם המערכות העסקיות שלך משולבות ומדברות אחת עם השנייה? האם מערכת הERP- שלך מחוברת למערכת ה-CRM? כדאי לשקול לממשק בין מערכת הCRM- של העסק שלך למערכות אחרות שקיימות בו.

 

מערכות תוכנה עסקיות כמו מערכת ה-CRM מהוות חלק משמעותי מהעסק שלך, ולא ניתן רק להטמיע אותן ולשכוח מהן. קפיאה על השמרים היא מתכון לחוסר שביעות רצון של הצוות והלקוחות שלך וכתוצאה מכך פגיעה בעסק שלך. חשוב לבצע ביקורות ושיפורים ולשמור את האצבע על הדופק בכל הנוגע לשימוש במערכת ה-CRM. זה הדבר שיבטיח מתן ערך גדול יותר לעסק והחזר גבוה על ההשקעה שלך.

בואו נדבר

דילוג לתוכן